داستان ما

در یکی از دوره های مدیریتی که برای یکی از سازمان ها برگزار کرده بودم یکی از حضار که مدیر یک بخش بود سوال تامل برانگیزی پرسید:

“در سازمان ما سبک رهبری مدیرشرکت ما با شیوه های علمی و نوین مدیریت که ما در این دوره یاد گرفتیم بسیار متفاوت است. با این وجود مدیر ما فردی روشنفکر است و مدام در پی یافتن بهترین روش ها برای انجام امور است، به نظر شما من به عنوان یک علاقمند حوزه سازمان و مدیریت چگونه می توانم به او و شرکت مان کمک کنم؟”

به او که جزو شرکت کنندگان فعال دوره بود گفتم: دانش تئوری ما هرچقدر هم که زیاد باشد اگر نتوانیم آن را در عمل به کار بگیریم، بی فایده است. پس به دنبال راه حلی باش که بتوانی از آموخته هایت در شرکت استفاده کنی، اگر لازم شد من هم کمک می کنم.

بعد از آن دوره، ایشان لیستی به من داد و گفت این لیست کارهایی است که به نظر من با توجه به آموخته هایم می توانیم برای پیاده سازی مدیریت علمی و مدرن در شرکت مان انجام دهیم، من از مدت ها قبل روی این مسئله تمرکز کرده ام اما نمی دانم چگونه و از کجا شروع کنم!

لیست جالبی بود؛ این مدیر خوش فکر اکثر مدل ها و اصولی که در دوره آموخته بود را به شکل عملی و در واقع به صورت یک نقشه راه تنظیم کرده بود. هر چند ایراداتی به برخی از آن ها وارد بود و نیاز ویرایش داشت اما به نظر کار با ارزشی می رسید. به او گفتم می تواند وقت ملاقاتی تنظیم کند که با مدیر شرکتشان دیدار و گفتگویی داشته باشیم.

نتیجه آن جلسه فراتر از چیزی بود که فکر می کردم؛ مدیر ایشان یک کارآفرین وافعی و اصیل بود که با تلاش و کوشش زیاد سازمان را به نقطه خوبی رسانده بود ولی اکنون که سازمان باید پوست می انداخت و وارد مرحله جدیدی می شد نمی دانست باید چکار کند. واقعا بسیاری از مدیران ما خواهان و نیازمند آموزش استراتژی ها و اصول مدیریت و رهبری و البته حضور یک مشاور در این زمینه هستند. با خود اندیشیدم که مگر رسالت ما جز این است که در سطح خرد و کلان علم را به عمل تبدیل کنیم؟ این بود که اولین جرقه شکل گیری مدیرسام (مدیر سازمان استراتژی-محور) در ذهنم شکل گرفت.

1392
تاریخچه مدیرسام
احساس نیاز به دانش تئوری در صنایع

نیاز به مرجع و مرکزی متشکل از اساتید و علاقمندان رشته مدیریت که بین دانشگاه و صنایع ارتباط برقرار کرده و بتوانند دانش تئوری را در حیطه عمل به کار بندند.

1393-1395
تاریخچه مدیرسام
ایجاد ارتباط بین دانشگاه و سازمان ها

به مرور درخواست شرکت های کوچک و سازمان های بزرگ برای دریافت مشاوره و آموزش افزایش یافت و پل ارتباطی بین دانشگاه و سازمان ها ایجاد گردید.

1396-1397
تاریخچه مدیرسام
شکل گیری ایده تیم مشاوره و آموزش

با نیازسنجی و آسیب شناسی سازمان ها افراد جدیدی برای خدمت رسانی بهتر به سازمان ها فراخوانده شدند و ایده تیم مشاوره و آموزش شکل گرفت.

1398
تاریخچه مدیرسام
شکل گیری مرکز توسعه مدیریت و رهبری مدیرسام

با نیازسنجی و آسیب شناسی سازمان ها افراد جدیدی برای خدمت رسانی بهتر به سازمان ها فراخوانده شدند و ایده تیم مشاوره و آموزش شکل گرفت.

برخورداری از تیم حرفه ای

تیم حرفه ای مدیرسام از برجسته ترین اساتید و کارشناسان رشته مدیریت تشکیل شده است که آماده ارائه جدیدترین فنون رهبری با به روزترین تکنولوژی هستند تا به شما کمک کنند ” رهبر کسب و کار خود باشید”.

مدیرسام؛ مدیر سازمان استراتژی محور

برای کسب و کارهای نوپا و در حال رشد، تدوین استراتژی درست از جمله عوامل حیاتی به شمار می رود، مدیرسام به شما کمک می کند یک سازمان استراتژی محور شوید، ما بهترین گزینه ها برای آموزش و مشاوره در زمینه تدوین و اجرای استراتژی را عرضه می کنیم.

تجربه بالا در بهبود مدیریت و رهبری کسب و کار

تیم حرفه ای مدیرسام از برجسته ترین اساتید و کارشناسان رشته مدیریت تشکیل شده است که آماده ارائه جدیدترین فنون رهبری با به روزترین تکنولوژی هستند تا به شما کمک کنند ” رهبر کسب و کار خود باشید”.

ایجاد مزیت رقابتی برای کسب و کار

کسب مزیت رقابتی ایده آل هر کسب و کار است ما در مدیرسام به شما کمک می کنیم بهترین ایده های برخورداری از مزیت رقابتی را متناسب با شرایط کسب و کار خود شناسایی و پیاده سازی کنید.

آسیب شناسی سازمانی

شناخت نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت های پیش روی کسب و کار به شیوه اقدام پژوهی مهمترین مهارت مدیرسام است که به کمک آن می توان سازمان ها را از افول نجات داده و به کرانه های موفقیت رساند.

پشتیبانی فعال

بخش پشتیبانی مدیرسام به صورت فعال پاسخگوی تمامی مشتریان گرامی می باشد و این همراهی را افتخار خود می داند.