اولین کنفرانس ملی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه، آغاز به کار کرد. این کنفرانس با هدف معرفی و بررسی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه، به منظور ارتقای سطح دانش و تبادل نظرات بین اعضای این حوزه برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، تحلیل و بررسی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین، در این کنفرانس، روشهای جدید و نوآورانه برای استفاده از این روندها در بخشهای مختلف مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه معرفی خواهد شد.
از همه علاقمندان به این حوزه دعوت میشود تا مقالات علمی خود را جهت ارائه در این کنفرانس ارسال کنند. محورهای کنفرانس عبارتند از:
۱. مدیریت برند و استراتژیهای بازاریابی
۲. تحلیل و تفسیر رفتار مصرفکنندگان و تغییرات در بازار
۳. فناوریهای رسانهای و تاثیرات آن بر بازاریابی و تبلیغات
۴. مدیریت روابط با مشتریان و تاثیر آن بر برندینگ و بازاریابی
۵. تحلیل و ارزیابی رقبا و رقابت در بازار
۶. تبلیغات و رسانههای اجتماعی در بازاریابی و برندینگ
۷. مدیریت ارتباط با رسانهها و تاثیر آن بر برندینگ و بازاریابی
۸. تحقیقات بازاریابی و روشهای تحقیقاتی در بازاریابی
۹. مدیریت بحران در بازاریابی و تاثیر آن بر برندینگ
۱۰. ایجاد تجربه مشتری مثبت و تاثیر آن بر بازاریابی و برندینگ
مقالات ارسالی به صورت دو سویه ناشناس ارزیابی و داوری شده و در صورت پذیرش، در کنفرانس ارائه خواهند شد. برای ارسال مقالات خود و کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید به وبسایت کنفرانس مراجعه کنید.