امروزه در هر کشوری پیشرفت و ترقی به واسطه ی علم پدید می آید. با توجه به جایگاه علم، یکی از طرق انتقال و نشر علم در هر حوزه ای، برگزاری کنفرانس و همایش می باشد. با برگزاری کنفرانس علمی می توان آخرین نتایج و دستاوردهای علمی و پژوهشی نگارنده (گان) را به کمک پایگاه های علمی جهت توسعه تحقیقات به اندیشمندان و پژوهشگران در حوزه تخصصی مشترک با نویسنده (گان) به اشتراک گذاشت. در واقع انتشار نتایج یک پژوهش می تواند باعث تکمیل گردیدن سیر تکاملی یک مسئله علمی گردد.
با این اوصاف ، خانه استراتژی مدیر سام دومین کنفرانس ملی روندهای نوین مدیریت کسب و کار در حوزه بین الملل در مورخ 10 بهمن ماه 1403 برگزار می نماید.
لذا بدینوسیله از کلیه اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان، صاحب نظران و دانشجویان علاقه مند به موضوعات مرتبط دعوت می گردد مقالات علمی خود را از طریق سامانه ثبت نام و نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.
این کنفرانس امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.
1. رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار بینالمللی
2. راههای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات در بازار جهانی
3. استراتژیهای برتری رقابتی در محیط بینالمللی
4. رویکردهای نوین در بازاریابی بینالمللی
5. شیوههای نوین واردات، صادرات و مدیریت زنجیره تامین بین المللی
6. نقش فناوریهای نوین در مدیریت کسب و کار بینالمللی
7. راهکارهای نوین در مدیریت منابع انسانی در شرکتهای بینالمللی
8. برنامهریزی استراتژیک در کسب و کارهای بینالمللی در شرایط تغییرات روزافزون
9. مدیریت ریسک در کسب و کارهای بینالمللی و راهکارهای کاهش ریسک
10. تحولات جدید در قوانین و مقررات بینالمللی و تاثیر آنها بر کسبوکارهای بینالمللی